Re: ddr400 vs ddr333

Autor: xaliemorph (poszedl_at_w.dluga)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 13:28:22 MET DST

Użytkownik "Brzezi" <brzezi_at_enter.net.pl> napisał w wiadomości

> Ale 333/400 to jest maksymalna czestotliwosc pamieci, a przy athlonie i
tak
> beda stnadardowo pracowac na 266, wiec teoretycznie nie ma roznicy, mozesz
> kupic te szybsze z zapasem na przyszlosc, ale nie wiem czy sie oplaca

Jeżeli będzie on kręcił sowjego procka magistralą FSB to te 333 czy 400 mu
się jak najbardziej przydadzą. Jak będzie używał tylko FSB166 to te 333DDR
wystarczą, jak się skusi na FSB200 to niestety ale wtedy przydatne będą 400
dla synchronicznej pracy. Jeśli pozostawi procka na nominalnej prędkości, to
też nie widzę sensu na coś więcej anieżeli 266.