Re: ceny dysków twardych - kto zna ?

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 13:16:34 MET DST

> Nie mam teraz dostępu do www, a potrzebuję "na gwałt" orientacyjne ceny
> nowych i uzywanych dysków.
> Powiedzmy :
> nowy 120 GB :
> nowy 100 GB :
> nowy ... B :
>
> uzywany 120 GB :
> uzywany 100 GB :
> używany 40 GB :
> uzywany 20 GB :

looknij np na:
www.sirius.pl
www.komputronik.pl

> Jakie firmy polecacie a jakie olać szerokim strumieniem. :-)
> A szybkośc dysków ? Twe wolniejsze to aż tyle gorsze do zastosowańdomowych
> ze starym PC-tem Optimus prestige Pentium II 330 MHz 189 MB RAM ?

polecane Maxtor , Seagate i WD Caviar
kontrowersyjne IBM/Hitachi (ja mam 180GB z serii VAncouverII GXP180 i
chwale - ale niektórzy podchodzą podejrzliwie bo IBM sobie nagrabił
wcześniejszą bardzo awaryjną serią)

jesli dysk ma być do P2 330 to nie warto inwestowac w 8MB cache'u i 7200rpm

PZDR
Shaman

PS. Arjano - czy Ty przypadkiem nie piszesz na pl.misc.samochody? skądś
znam tego nicka :)