jaka karta graficzna?

Autor: digitariusz (digitariusz_at_BEZ_SPAMU@space.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 11:57:31 MET DST

przede wszystkim witam wszystkich, bo to chyba pierwszy moj post tutaj.

mam ostatnio zagwozdke. zmieniam wlasciwie cala konfiguracje i troche
brakuje kasy :)

co byscie polecili z grafik, tak do powiedzmy 300zł. (plyta ma agp4/8)

nie gram wcale, glownie komputer sluzy do pracy, czasem jakis film, troche
bawie sie grafika, ale 2d na razie (moze docelowo 3d). tv-out mi nie
potrzebne.

chce wydac jak najmniej, ale jednoczesnie nie kupowac gniota. procek to
bedzie jakis amd, jaki, to nie wiem jeszcze.

pozdrawiam

digi