Re: ABIT NF7 vs ASUS A7N8X vs SOLTEK SL-75FRN2-L vs MSI K7N2G-L

Autor: MQ (sqter_at_media-press.tv)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 10:45:56 MET DST

VIA

> Także uzywam tego modelu Abita z Bartonem XP 2500+ na pokładzie od kilku
> tygodni.
> Wyśmienita MOBO moim zdaniem.
> A uklad soundstorm ma niesamowite możliwości i bdb jakość dzwieku.
Zaczynam
> zmieniac zdanie o niższości zintegrowanych urządzeń :)
> btw: mój SB Live powedrował do szafy jako "absolete"!
>
> Co do ceny/możliwości to zakup ABita i Bartona 2500+ jest b.opłacalny
IMO.

nf7-s to nie nf7 o którego Wet pyta w temacie.
nf7 (bez "s) to według mnie nienajlepszy wybór - primo nie ma soundstorma
(fakt, nie każdemu jest on potrzebny), secundo sterowniki dostarczane z mobo
są do nf7-s (tak było jakieś 3 miesiące temu więc od tego czasu może się coś
zmieniło),
miałem nf7 przez kilka dni i wymieniłem na a7n8x delux

--
MQ