Re: ch³odzenie HDD

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 00:27:25 MET DST

Wojtas napisa³(a):

> Zgadza sie. Chyba nie uwazasz ze jest ciszej jak sie wyjmie zaslepke. Nie
> sadze zebys uwazal, ze jest tak samo, jednak dziwiek bedzie mniej tlumiony.
> Wniosek: jest glosniej po wyjeciu zaslepki. To takie oczywiste, az dziwne ze
> tak dyskutujemy na ten temat.

Tak, to dziwne ¿e dyskutujemy o tak podstawowych rzeczach. Nie od dzi¶ wiadomo,
¿e jak co¶ jest z natury rzeczy cichsze od innej rzeczy, to choæbym sobie i
10 za¶lepek wyj±³ to nie stanie siê g³o¶niejsze ni¿ to co¶. Proste, nie?
I tak siê sk³ada, ¿e mam w pokoju rzeczy g³o¶niejsze ni¿ BIV co w po³±czeniu
z wyj±tkow± cicho¶ci± tego dysku sprawia, ¿e wyjêcie za¶lepki nic nie zmienia
je¿eli chodzi o wra¿enia s³uchowe, ale ch³odzenie poprawia znakomicie.

> Jak Ci to wytlumaczyc ... Zrobilem dla siebie te radiatory bo mi zalezalo na
> wyciszeniu. Po pierwsze zeby obudowa nie przenosila drgan dysku. Po drugie
> zeby dysk mniej sie grzal, dzieki czemu moglem usunac dodatkowy wiatrak w
> obudowie. Wiec w moim wypadku radiatory na miekkiej gumie bardzo wyciszyly
> mi komputer.

<klap klap klap> [brawo]
W koñcu siê dowiedzia³em, ¿e dziêki tym radiatorom masz naprawdê ciszej, bo
zastêpuj± Ci jaki¶ tam wentylator = wyciszaj±. A nie mo¿na tak by³o od razu?
Oszczêdziliby¶my klawiaturê...

EOT

--
pozdrawiam,