Zestaw - co o ty sądzicie???

Autor: PrzemekP (przemekp_at_icpnet.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 23:04:50 MET DST

Zastanawiam się nad przesiadką z Durona 1.2 GHz na KT133 i na chwilę obecną
wybrałem coś takiego (gram raczej mało, więc proszę sobie darować
uszczypliwości ;-)):
- mobo MSI KT4AV na VIA KT400A
- DDR PC-333 CL2.5 Kingstone 512 MB (1 moduł)
- AMD Athlon XP 2000+ / Spire Falcon Rock II
- Sapphire ATI Radeon 9000 64MB (z obecnego zestawu)
Reszta rzeczy (modem, sieciówka) z obecnego zestawu.

Zastanawiam się nad obudową. Początkowo myślałem o Antecu lub Chieftecu, ale
cena jest trochę odstraszająca. Więc chyba się skuszę na ModeCom - jakość
może nie ta, ale to uciągnięcia takiego zestawu powinna chyba starczyć i to
z zapasem. Myślę o ModeCom Nice II (szukam czegoś bez zbędnych wodotrysków)
z zasilaczem ModeCom (rewelacja to nie jest, ale chyba lepszy od dowolnego
CodeGena?).

Czekam na wasze sugestie...

Przemek