Re: Jaki HDD wybrac,please help !

Autor: Karol Borsuk (tau_at_poland.com)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 21:24:02 MET DST

Uzytkownik "Julo" <jul.g_at_sympatico.ca> napisal w wiadomosci

> Z tego co mi wpadlo w rece to Westrn Digital z 8MB cach maja
> 3 lata gwarancji
> JUl

Tez sie wahalem, ale zdecydowalem sie na WD CAVIAR 80 GB 8MB i jestem bardzo
zadowolony.
Wyczytalem na grupach ze jest glosny, ja go w ogóle nie slysze...tylko
wentylatory.
Jest szybki....8 Mb...czuje to przy kopiowaniu duzej liczby plików.
Ktos napisal ze sie mocno grzeje, nie nagrzewa sie bardziej niz mój IBM 20
MB.
Stary dysk slysze gdy pracuje przez wentylatory, jak chrupia (chrupocza)
glowice.
A jedna z najwazniejszych rzeczy dla mnie to 3 letnia gwarancja.
Reasumujac...byl to mój strzal w dziesiatke.
 Pozdrawiam.
               Karol Borsuk

P.S. MAXTOR 80GB 8MB przegral u mnie bo mial tylko rok gwarancji.