Re: drukarki ig³owe-jaka wybrac?

Autor: sg (alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 21:27:43 MET DST

U¿ytkownik <fikander30_at_poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> witam,
> jestem prawie laikiem w sprawie komputerow wiec prosze o rade i
wyrozumialosc
> musze kupic drukarke wyszlo mi na to ze stac mnie tylko na uzywana
iglowke.
> drukuje tylko dokumenty i faktury wiec taka mi wystarczy.
> teraz mam pytanie jaka wybrac bo chce kupic na alegro :
> 9 a 24 igly jaka to roznica?

9 igie³ do faktur wystarczy spoko

> epson,oki czy star? star mi najbardziej odpowiada wygladowo bo mala a
> dokumentow nie jest duzo.czy to dobra firma czy te drukarki sa
> wytrzymale ,latwe w obsludze?sterowniki czcionki ustawianie itd,itp.
> za wszystkie wszystkie uwagi bede wdzieczna

Star to ju¿ chyba od dawna nie jest produkowany. Mo¿e byæ ciê¿ko
z serwisem. Zreszt± jak chcesz takiego ma³ego Stara (nie pamiêtam modelu)
to mogê Ci sprezentowaæ. Gnij± u mnie w piwnicy dwa takie. Na chodzie.
Koty nie obsika³y bo s± zawiniête w foliê (drukarki oczywi¶cie nie koty :)).

Dobre s± OKI 320 (starszy model) i 3320 (ewentualnie z 1 zamiast 0 to s± te
na szeroki papier). Dobrej jako¶ci. Prawie niezniszczalne. Serwis jest jak
najbardziej i wszêdzie dostêpne ta¶my barwi±ce. £atwo siê konserwuje samemu.
Zwróæ uwagê przy zakupie czy ma wbudowane fonty Mazovii (szczególnie te
starsze modele) bo jak nie to jest k³opot z polskimi literkami. Za OKI
przemawia to, ¿e prawie wszystkie (czyli wszystkie za wyj±tkiem skoñczonej
ilo¶ci :)) programy FK i takie tam obs³uguj± OKI bez problemów.

--
Pozdrawiam,          "It doesn't think. It doesn't feel.
S³awek                          It doesn't laugh or cry.