Re: Samsung SM 757DFX

Autor: sg (alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 21:05:41 MET DST

Użytkownik "Grupowicz" <odzew_at_poczta.fm_usun_> napisał w wiadomości
> czy ten monitor jak podany w tytule wyciagnie mi 100Hz w 1024*768 ?

Spoko, nawet nie 'wyciąga' tylko normalnie pracuje.

> Producent podaje niby 85Hz ...ale to jest zalecana - ma ktos ten model ?
jak
> jest w praktyce ?

Bardzo jestem z niego zadowolony. Mam go gdzieś z 10 miesięcy i nie ma
żadnych problemów.

> I czy warto ten model ? czy jakis inny polecacie ? Interesuje mnie 17''

Myślę, że warto. Lepszy jest ten NF (znaczy kineskop) ale jest droższy.
Jak pisał Leszek nie warto chyba brać tego MB bo faktycznie różni się
tylko jednym przyciskiem zmieniającym trzypoziomowo jasność obrazu.

Inny to polecamy NECa ale to już inna klasa cenowa :)

--
Pozdrawiam,          "It doesn't think. It doesn't feel.
Sławek                          It doesn't laugh or cry.