SZUKAM POMOCY: DYSK TWARDY SEAGATE 80GB i 28GB

Autor: Marek Kowal (vacancy_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 16:30:04 MET DST

Witam,
Padl mi zasilacz i spalil mi elektronike w wymienionych dyskach. Niestety
nie mialem kopii zapasowych i odzyskanie danych na tych dyskach jest dla
mnie bardzo wazne...
Jeżeli ktos z Was dysponuje jednym z ponizszych dysków to jest w stanie mi
pomoc.
Cała operacja jest bezpieczna (nie powoduje utraty gwarancji) i polega na
wyciagnieciu zewnetrznej plytki ze złączem z dzialajacego dysku, wymianie
uszkodzonej i przegraniu danych i ponownej zamianie plytki.
Warunek aby to zrobic to odszukac kogos kto posiada taki sam albo bardzo
podobny dysk (najważniejsze jest model, ktory podany jest na samym dysku):

1 dysk (Seagate Barracuda IV 80GB): (kupiony ~pierwszy kwartał 2002)
Model: ST380021A
Firmware: 3.05

2 dysk (Seagate BarracudaI 28GB): (kupiony ~pierwszy kwartał 2000)
Model: ST328040A
Firmware: 3.11

Jezeli ktos w Was dysponowalby jedynym z wymienionych wyzej dyskow proszę o
kontakt...

pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.
MareK