Re: jaka alternatywa dla wiatraczka w szafirku 64MB 188bit ???

Autor: Marcin Wojtczuk (fvfalse_at_hakerzy.zmroku)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 15:42:40 MET DST

bk claimed:
> cos za głośno mi czasami zagrywa i chciałbym go wymienić na inny - jest
> jakaś niedroga alternatywa dla tego wiatraczka ?

Ja wykręciłem ten wiatrak, wziąłem stary od K6, przymocowałem drutami do
obciętej starej karty sieciowej ISA i wlutowałem oporniczki. Wpiąłem w płyte
główną, bo gniazdo na karcie dawało za mały prąd (nie ruszał sam) i wszystko
działa ślicznie i cicho.

--
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]
"Beauty is the first test: there is no permanent place in