Re: kieszen - problem z bootem

Autor: Adam P. (ciupasNOSPAM_at_itp.net.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 14:54:12 MET DST

> czesc wszystkim!
>
> wczoraj napotkalem problem ktory deczko mnie zaskoczyl (jak to problem)
> jest sobie kieszen. kieszen obslugiwala dwa dyski ktore sobie wymienialem
<<CIACH>>
> jakies pomysly?

male eksperymenty dowodza ze problemem jest zasilacz. po odlaczeniu dwoch
dodatkowych wiatrakow, zabawa z odlaczaniem raida i takich tam - system
rusza z zapieta kieszenia. ciekawi mnie jednak ze problem ten wystapil
dopiero ostatnio, gdy system w tej konfiguracji tkwi juz ladnych pare
miesiecy...
wiatraki i tak mialem odlaczyc - bo teraz wnetrze jest chlodzonem duzym
wiatrakiem, przy zdjetej obudowie.
pozdrawiam./

adam p.