Re: jaka alternatywa dla wiatraczka w szafirku 64MB 188bit ???

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 14:27:36 MET DST

> Dolacam sie d pytania - moj chodzi jak suszarka :)

zdejmij blokadę wirnika (takie plastikowe kółeczko zatrzaśnięte na wyciętym
rowku) i dobrze nasmaruj - u mnie chodzi ciszej.. wcześniej wręcz zaczynał
buczeć jak był zimny co mnie cholernie dziwi bo takie zachowanie ma
kilkuletni wiatrak z drugiego mojego PCta (AMD K6-120) a karta ma przeciez
dopiero 2 mies! Wcześniej zebrałem smar jakim był oryginalnie posmarowany
wiatrak (było go trochę po wew. stronie wirnika) i przesmarowałem nim
wiatrak.. ale nie pomogło to na długo.. teraz kapnąłem tam Castrola GTX
Magnatec :) zobaczymy jak będzie :)

PZDR
Shaman