Re: mysz a4tech

Autor: alienator (alienator_at_hoga.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 14:08:28 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <piter_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> Kupiłem bezprzewodowa myszke a4tech rfwop49 na w agito. Niestety po kilku
> ładowaniach akumulatora z klapki która zamykała akumulatorki ułamał się
> ząbek , nie ma teraz mozliwosci jej zamkniecia. (klapka była bardzo
kiepsko
> wykonanan a zabek musiał sie prędzej czy pózniej urwać)Czy miał ktos z was
> podobny problem i czy mozna to reklamowac w ramach gwarancji - bo w końcu
> jest to uszkodzenie mechaniczne.

Hmm mam niezbyt miłe wspomnienia z używania myszek A4techa. Owszem, są
tanie, ładnie się prezentują, mają sporo dodatkowych opcji, programowalne
przyciski, rolki itd. Ale jakość wykonania jest fatalna. Co do gwarancji, to
ja już dwie w ramach gwarancji zmuszony byłem wymienić, ale sprawdź czy masz
jeszcze ważną, bo dają ją tylko na trzy miesiące.