Re: RAID 0 -jakie przyśpieszenie w praktyce?

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 13:13:52 MET DST

> Jaki kontroler siedzi na tej płycie? Promise? HPT? Zdradzisz model, bo
> wszystkie Barracudy jakie miałem odmawiały współpracy z kontrolerami RAID
na
> których je testowałem.

Akurat w mojej plycie mam kontroler raid Gigabyte i nazywa sie to GigaRAID.
Dyski od poczatku chodza mi na raid 0 a przyspieszenie odczujesz dopiero po
podlaczeniu innych dyskow na zwykle ata badz raid ( dwie tablice 0 i 1 )
Transfery wewnetrzne sa takie jak przy zwyklym podlaczeniu. Natomiast przy
przegrywaniu z innych dyskow chodzi naprawde szybko. W Pcmarku 2002 mam 867
punktow, ale nie moge narazie odniesc tego do innych dyskow, takze nie wiem
czy to dobry rezultat.