Win ME gubi sterowniki USB

Autor: Bodzio (marbel[no!spam)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 13:03:07 MET DST

Witam.
Sprawa jest nastepujaca... Drugi raz juz mam przypadek, kiedy WinMe gubi
stery od USB, tzn. komp chodzi kilka godzin i transmisja danych z netu stoi,
wtedy pomaga tylko restart. Mam modem kablowy podlaczony pod USB na Windows
ME. Slyszalem, ze to sie zdarza i pomaga reinstalacja. Ale czy nie ma innej
metody, sterowniki ? Szukalem w sieci, znalazlem ster do mojego SiS 7001 ale
tylko do Win 2000 co na ME nie chodzi.

Jakies sugestie ?

--
:: Pozdrawiam, Bodzio.
   . ` ` . ¸ ¸ .- for the love of trancE  - . ¸ ¸ . ´ ´ .