Re: RAID 0 -jakie przyśpieszenie w praktyce?

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 11:15:59 MET DST

> Caviar WD800JB,płyta Asus A7V8X,proc.XP177+.Używam do internetu,mp3,divx.
> Czy drugi HDD +Raid0 odczuwalnie przyśpieszy komp?.Czy jest to warte
ryzyka
> utraty danych?

Ja mam 2X barracuda 80 MB w R 0 na plycie gigabyte GA-7N400 Pro z XP2600+.
Jezeli to maja byc twoje jedyne dyski, to wogole nie zauwazysz roznicy, wiem
z doswiadczenia, poniewaz transfery wewnetrzne typu przegrywanie z partycji
na partycjie pozostana bez zmian. Ale jezeli podlaczysz do tego innego hd na
zwyklej ide to masz Naprawde duzy przyrost predkosci w przegrywaniu, ale to
wszystko. Wiec jezeli nie zajmujesz sie obrobka filmow i nie bedziesz mial
minimum 3 dyskow ( 2 w rajdzie i jeden na zwyklym ata ) to nie ma sensu, No
chyba, ze poprostu chcesz miec je polonczone w jeden naped.