Re: BARDZO STARY LAPTOP i naped CD-ROM od PC-ta mozliwe ?

Autor: SM (sebolcs_nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 10:45:10 MET DST

> Sa przejsciowki, mozna zrobic samemu, mozna tez uzyc przejsciowek od
> amigi do HDD 3,5"

Ja mam 586 120Mhz Tulipa z 16Mb ramu i bez bólu smiga tam Windows 95 i Word
97. Wszystko stabilnie i bez problemów - nawet dużą 320stronicową pracę
magisterską tam uruchamiałem.
Brak CdRomu ja rozwiązałem tak, ze kupiłem kabel LPT<>LPT i z kompa kopiuję
w Windows Commanderze po kablu instalki i uruchamiam na laptopie. Transfer
ok.60Kb/s jest dla mnie do przyjęcia!!!