BARDZO STARY LAPTOP i naped CD-ROM od PC-ta mozliwe ?

Autor: PoSaZek (e-mailUsunTO_at_e-post.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 09:51:06 MET DST

Witam

Słuchajcie u mnie w pracy jest wyprzedaż starego sprzętu komputerowego i
przy okazji oddawane są za friko uszkodzone tak ze nie opłaca się naprawiać
drukarki, laptopy...
Ja postanowiłem ze spróbuje jednak i będę się o nie starać, jest w śród nich
jeden prawie działający ;)
przestarzały laptop niegdyś sprzedawany przez OPTIMUSA chyba 486DX4 100MHZ,
32 M RAM, kolorowa matryca 800x600 jedyna wada to ze nie ma CD-ROM i ma
jakieś problemy ze stacja dysków ale może to naprawie. Czy do takiego
laptopa da się w jakiś sposób podłączyć CD-ROM od normalnego PCta ? wydaje
mi się ze dla elektronika jest to możliwe...ale trzeba znać układ połączeń,
może ktoś z was się kiedyś w to bawil....
Laptop będzie służył do pisania dla bliskiej mi osoby myślę ze zainstaluje
na nim poczciwego Windowsa 3,11 i na niego nakładkę "Calmira" która
upodabnia windows 3.XX do widowsa 95 o wgram jakiegoś starszego Worda :)
myślę ze nawet MP3 by na tym działały w programiku który działa pod DOS ;)