plyta pod AMD

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 07:57:50 MET DST

Jaka byscie zaproponowali, obecnie mam GA7VRXP rev 1.1
Co chce:
mozliwosc ustawienia FBS 166 MHz i 200 MHz z odpowiednimi dzielnikami na
PCI czyli 1/5 i 1/6. Dodatkowy kontroler, najlepiej jesli pozwalalby na
podlaczenie nagrywarki i wypalanie z pelna jej predkoscia czyli 52x
(obecny ma ograniczenie do 16x), dzwiek zintegrowany (to chyba ma kazda)
ale chcialbym miec porownywalnej jakosci do mojej zintegrowanej. Pamiec
mam DDR KINGSTON 333 512 MB i chcialbym, zeby dzialala na tej plycie.
Musi miec zabezpieczenie przed przegrzaniem sie procesora, miec
mozliwosc wylaczenia komputera jak zatrzyma sie wentylator. Stabilna,
dobrze by bylo, gdyby miala zabezpieczenie w postaci drugiego biosu (raz
mi sie przydalo). Co by tu jeszcze, nie wiem, chyba to wszystko narazie.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,