Re: Logitech - ktora mysz lepsza?

Autor: adym (adym_at_tenbit.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 00:45:59 MET DST

Użytkownik "Shadowchaser" <shadowchaser_at_poczta.onet.pl> napisał w
> A mozesz mi powiedziec jak wyglada sprawa z dodatkowymi klawiszami? Czy sa
> dobrze rozmieszczone? Czy da sie je dowolnie programowac? Jak sie
sprawdzaja
> w dzialaniu? Z gory dzieki.

Software na plycie instalacyjnej daje naprawde duze mozliwosci programowania
przyciskow i nie tylko. Jest zasadnicza roznica jesli chodzi o
rozmieszczenie bocznych przyciskow pomiedzy dual i mx. W dualu przycisk jest
nisko, pod kciukiem tak ze naciskajac dociskasz mysz do podloza. W mx
przyciski sa powyzej kciuka. Jak zmienilem duala na mx-a to mialem wrazenie,
ze troche trace kontrole nad mysza, ale po czasie okazalo sie, ze to tylko
zludzenie :)
Ja tez polecalbym tobie mx chocby dlatego, ze jest lzejszy.
Jak bedziesz kupowal to zwroc uwage czy na pudelku jest w jezyku polskim
info o 5 letniej gwarancji. Inaczej po 2 latach bedziesz mial problem aby ja
wyegzekwowac jesli najdzie potrzeba.

pozdrawiam
dymek