Re: robienie bad pixeli

Autor: Dybot (rozNoSpAm_at_widzew.net)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 23:26:14 MET DST

> To taka aluzja humorystyczna, bez obrazy, ale łódzki Miller, ludzi bijš na
> ulicach Łodzi na oczach kamer, łódzki pavoulon, ... ech to tylko żarciki
;)
Nie ma z czego sie smiać !
moim skromnym zdaniem to ze jest tam nazwa Lodz oddaje tylko to że jest u
nas wyzszy wspolczynnik wykrywania naduzyc i przestep oraz to ze pewni ludzi
na powaznie podchodza do swojej pracy (glownie dziennikarze). A wszystko to
jest spowodowane bezrobociem, brakiem czasu dla mlodziezy ktora wychowana
bez wartosci daje wspanialy popis na pietrynie i w kadym innym polskim
miescie !!

bo nie uwierzę że podobnych, takich samych sytuacji nie ma gdzie indziej i
nie mowie tego z patriotyzmu do Lodzi, dla ktorej premier Miller nic nigdy
nie zrobil a stary komunizm sieje sie jeszcze wsrod starszych (zaslepionych)
ludzi. Taka jest rzeczywistoœć.

...ot ja od siebie...sorka_bo_to_troche_do_grupy_nie_
pasuje_ale_troch_denerwuja_mnie_wrzuty_w_stylu_ze_
u_was_to_tak_i_tak. WIĘC_odpowiadam_"Bo Tutaj jest Jak Jest".
pzdr.