Re: LG Flatron F700P vs NEC FE791

Autor: Szymon Osiecki (mooscimol_at_wytnijto.o2-pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 23:11:01 MET DST

justin napisał(a):

> co byscie na moim miejscu wybrali? ktory z tych monitorow, chodzi mi o
> jakosc obrazu

Ja wybrałem Neca.
Oglądałem po ~5 sztuk obu monitorów w różnych sklepach i najlepszy
egzemplarz LG nie dorastał nawet do pięt najsłabszemu Necowi (mówię o tych
właśnie konkretnych modelach).
Niektórzy chwalą LG, ale ja jeszcze nie widziałem dobrego monitora tej
firmy. W pracy jak mam siedzieć przed nówką LG 770 to wolę 5-letnią Nokię.
PS. Ale mi się teraz dostanie ;-)))

--
Pozdrawiam,
 Szymon                       mailto:mooscimol[at]o2[dot]pl