Re: Dodatkowe gniazda USB

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 22:27:57 MET DST

Dnia Wed, 25 Jun 2003 18:43:46 +0200, "chd" <chd_pl_at_tlen.pl>
napisał(a):

>Rozumiem ze kazdy z trzech zespolów ma po 10 pinów w takim ukladzie:
[...]
>Dwa gniazda na obudowie maja po 4 piny KAZDE...
[...]
>z tego wynika ze na plycie masz wyprowadzone
>8 gniazd USB - dwa na tyl na gniazda standardu USB
>i 6 na pinach...
>
>Wedle mojej wiedzy mozesz podlaczyc gniazda z obudowy do
>jednego zestawu pinów:

Tak tez myslalem, ze te nieparzyste dla portu 0 dam na pierwsze
gniazdo, a parzyste z portu 1 dam na gniazdo drugie, bo pisalem ze
wydaje mi sie, ze to jakby zrownoleglowe wiec niby wszystko jedno czy
na kolejnych zespolach czy na jednym oba gniazda.

Ale posluchalem Ciebie i tak polaczylem wlasnie, obydwa gniazda USB na
jeden zespol pinow.

>Osobiscie zalecalbym nie sprawdzanie tego po podlaczeniu za pomoca aparatu
>cyfrowego :-) najlepiej czyms tanim np. myszka jezeli system ja znajdzie i bedzie
>dzialac to OK !

Zadzialalo z kopa! :-))) Tyle ze nie mialem pod reka nic innego
oprocz kamery (no, moglem co prawda wyciagnac kabelek z drukarki, ale
nie chcialem nic ruszac z wiara, ze bedzie OK). No i po zainstalowaniu
sterownikow pokazal sie nowy dysk, czyli pamiec kamery.

Dzieki. :-)

--
Adek