Re: Uszkodzona płyta główna?

Autor: Drumlin (ac140798_at_polbox.com)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 21:45:10 MET DST

On Mon, 23 Jun 2003 20:35:20 +0200, "marcus075"
<karweta_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Witam!
>A grafika?! Co jak co, ale karta grafiki być musi:) swoją drogą: może to
>proceros się przegrzewa i bios wyłącza kompa? czy komp się wyłącza (poza
>tym) normalnie?

Grafiki być nie musi - tyle że by płyta piszczała a nie piszczy
(cisza - chyba grobowa). Bios nie może wyłączać kompa bo płyta leciwa
i takich bajerów to na niej nie ma. Co do wyłączania kompa to
napisałem że wyłącza się sam po ok. 8 sek (zawsze) od wciśnięcia
przycisku zasilacza, bios nie startuje.

Pozdrowienia
Adam

--