ABIT BH7 i dzwięk

Autor: Mike (michalr84_at_bezspamu.wp.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 21:44:10 MET DST

Witam!
Jak wiadomo w abicie bh7 jest wbudowana m.in.karta dzwiękowa. Czy jesli np.
nie zadawalałaby mnie ta dzwiękówka to czy jest mozliwość wyłączenia jej i
skorzystania powiedzmy z jakiejś innej (Audigy or somethin') ?
Na stronie Abita ( http://www.abit-poland.com/prod_mb_show.php?id=77 ) nie
znalazlem takiej informacji. Mam nadzieje, ze ktos z Was ma tego mob'a i
potrafi sie wypowiedziec na ten temat.
Prosiłbym także o ocene tejże wbudowanej karty dzwiekowej. Czy jest
porównywalna do jakiegoś SB czy innych ?
Oraz czy te specyfikacje sa czyms nadzwyczajnym czy sa tylko przecietne:
- zgodność ze specyfikacją AC'97 2.2
- praca w trybie 6-kanałowym
- przetwarzanie dźwięku z rozdzielczością 18- (A/C) i 20-bitową (C/A) oraz z
dowolną częstotliwością próbkowania w zakresie do 48 kHz
- możliwość przesyłania sygnału torem cyfrowym za pomocą gniazda S/PDIF
- w przypadku korzystania ze złącza cyfrowego opcja przesyłania dźwięku z
dokładnością 24-bitową (np. dla potrzeb formatu AC3 filmów DVD)
- funkcje rozszerzania bazy stereofonicznej (3D Stereo Enhancement)

Ogolnie co sadzicie o BH7. Za wszelkie opinie jej posiadaczy (lub testerow)
bede wielce wdzięczny :)
Dzwiek jest mi potrzebny jedynie do sluchania muzyki. Nie zajmuje sie jego
edycją. Czy opłaca się kupować inną kartę dzwiękową ?
Pozdrawiam
Mike