Re: pytanie dotyczy laptopa i DVD

Autor: Szaman (atropos_at_enter.net.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 20:23:05 MET DST

Witam,
dzięki za odpowiedź.

> Najlepiej spytać w autoryzowanym serwisie.

Każdy serwis twierdzi, że trzeba kupić nowy, bo dla nich korzystniej jest
sprzedać mi nowe DVD za 600,- niż bawić się w kalibrację (?) lub czyszczenie
lasera i brudzić sobie łapki za pewnie pół tej ceny. Dlatego pytam na
grupie, bo może ktoś ma własne doświadczenia.

> Musi być specjalny napęd pasujący do danego modelu. Ten pecetowy w życiu
Ci
> nie wejdzie do laptopa (chyba, że będzie to napęd zewnętzrny).

Wiem, że nie wejdzie. Napisałem "tak jak w PC", a nie "taki jak" bo do PC
można dokupić praktycznie każdy na rynku i pasuje. Chodzi mi o to, czy
występują jakieś diametralne różnice w sposobach podłączeń, mocowaniu itp.,
które uniemożliwiają założenie czytnika np. z IBM czy Toshiby w Asusie.
W serwisie podali cenę 480,- + VAT, a na Allegro można kupić (ale nie Asusa
:(() za ok. 300,-.
Stąd moje pytanie.

Szaman