Re: Labtec Wireless Desktop

Autor: Santana (santana_at_poczta.fm)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 19:42:35 MET DST

Użytkownik "Marcin" <marcinj_at_allegro.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos ma problemy z tym zestawem w czasie gier?
> Przy wciskaniu klawisza dłużej komputer jakby zapamiętuje to i nawet po
> zwolnieniu klawisza gra ciągne widzi go jako wciśnięty.

Mam to samo na klawiaturze Microsoftu (być może w środku jest to samo co u
Ciebie, ktoś to w końcu dla Billa robi). U mnie konkretnie blokują się
kursory, ale po zablokowaniu wystarczy ponownie nacisnąć klawisz i wszystko
wraca do normy. Troche to wkurzające ale można się przyzwyczaić. W innych
zastosowaniach klawiatura spisuje się bez zastrzeżeń więc chyba jest
sprawna. Sam jestem ciekaw czy jest jakiś sposób na te blokujące się
klawisze. Gdybyś znalazł rozwiązanie to daj cynk.
Pozdrawiam