Re: Abit NF7 reset ustawien biosu bez fizycznego dostepu do p³yty?

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 19:16:37 MET DST

Stranger wrote:
> Czy istnieje na tej p³ycie jakas kombinacja klawiszy naciskana na
> starcie kompa resetujaca ustawienia biosu daj±ca efekt podobny jak
> zwarcie zworki resetuj±cej CMOS lub wyjêcie bateryjki?
>
> Znajomy kupi³ komputer w Komputroniku i dali mu stickery na obudowe.
> Nie pozwala mi ich zerwac, ¿eby zajrzec do ¶rodka kompa i zresetowaæ
> biosu, a chcê mu upgradowaæ bios. ( ¼le interpretuje zegar procesora
> bartona - mia³êm to samo usiebie na ABit NF7-S v 2.0) Flashowanie
> biosu rozwi±za³o problem. Reset ustawieñ biosu zwork± jest WYMAGANY
> [...]

Ehhh zadzwonic do Komputronika i sie dowiedziec co i jak ...
W moim przypadku odpowiedzili ze stikera mozna zerwac :) bo oni jak skladaja
kompa na serwisie to nie patrza ze to konfig usera czy zestaw pod gwarancje
Co do plyty to niema mozliwosci klawiszowego zmazania CMOSa.
Co do update biosa to jakos nigdzie nie widzialem zeby po restarcie
trzebabylo robic CMOS clear ...
jest tylko load optimized i styknie ...