Re: zwisy kompa pomozcie...plis

Autor: sg (alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 19:01:06 MET DST

Użytkownik "dj martin" <djmartin_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> czym te poszczegolne rzeczy
> sprawdzic
> ?????

RAM sprawdź Memtestem: http://www.memtest86.com/memt30.zip
Rozpakuj, nagraj (instalem) na dyskietkę i uruchom z niej
kompa.

Sprawdź jeszcze temperaturę procesora (np. w BIOSie) lub
Speedfanem: http://www.almico.com/speedfan408.exe

I jeszcze obciąż procka czymś (ja używam Heavyload:
http://www.jam-software.com/hload.zip) i też sprawdź
temperaturę (wtedy już nie w BIOSie :)).

I napisz jaki masz procek (wiem, że 800MHz), płytę...

I sprawdź czy kręci Ci się wiatrak na karcie graficznej
(jak masz... wiatrak oczywiście :)).

I napisz co Ci wyszło :)

I odpowiadaj pod postem nie nad.

--
Pozdrawiam,          "It doesn't think. It doesn't feel.
Sławek                          It doesn't laugh or cry.