Problem z MSI K7N2

Autor: leszek (leszek_at_xm.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 18:56:45 MET DST

Witam - proszę o poradę.
Klient (dobry, stały, wierny, dobrze płacący) zamówił u mnie komputerek:
MSI K7N2-L, Athlon 2400, Twinmos 512MB/400, FX5600 128 MB, reszta chyba
nieistotna.

Instalacja (XP) przebiegła OK - 3DMark - test 10 krotny OK. Zadowolony
wydaję sprzęt, kasuję pieniązki i nagle młodemu od klienta zaświtała myśl,
żeby sprawdzić czy dvd(teac) czyta płyty audio. No i jak sie okazało
czyta - ale przy przejściu do drugiego utworu nagle odtwarza w żółwim
tempie.
Jak się okazało - nieważne czy DVD, czy Nagrywarka, czy nawet z dysku, nie
ważne czy audio czy mp3, czy wav.
Pomogło dopiero wyłączenie karty w BIOSie i instalacja zewnętrznej karty.

Ale jakoś mi nie pasuje to, że dzieje się tak dopiero przy drugim utworze.
Jeżeli pierwszy będzie trwał 3 godziny, to będzie tyle grał dobrze, ale
drugi już nie. Pomóżcie, bo mi już ręce opadają.

Leszek