opozniony zapis sie nie powiodl - w2k

Autor: NEWS.TPI.PL (gdynia_at_pkd.net.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 15:21:02 MET DST

Witam :-)
Mam pytanko, zaznaczam ze odpowiedzi juz tu szukalem, ale nic nie dalo to,
co znalazlem ;-( W w2k co chwile /od momentu wpisania hasla przy starcie/
wyskakuje komunikat: opozniony zapis sie nie powiodl. czesc pliku zostala
utracona. Tu nastepuje wpis w stuylu: "\var\device\nazwa_jakiegos_pliku.tmp
Moze to byc spowodowane utrata dostepu do dysku sieciowego lub stacji
dyskow".
Nie mam zadnego dysku sieciowego. Przy poprzedniej instalacji tego nie bylo,
zainstalowalem system od nowa jakies 2 tyg. temu. pokazuje sie to co chwile,
szczegolnie w wypadku otwierania jakiegos programu. Komputer dostaje wtedy
"kaszlu" kiedy slucham akurat muzyki w Winamp to jest to jak remiks didzeja
;-) Mam 256 mb Ram i procek P III 1000 Mhz Kiedy startuje linuxa, nie ma
zadnych problemow :-) /mam dwa systemy na kompie/.