Re: Pytanie o laptop'a

Autor: Rafał Brzoskwinia (brzosk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 13:37:10 MET DST

Użytkownik "Shark" <as_shark_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Dzieki za informacje. Tego coma przezaluje. Powiedz mi jeszcze gdzie w
> Krakowie mozna kupic tego Acera'a. Cena (5.3000) wydaje mi sie przystepna,
> szczegolnie ze porownywalny Toshiba jest o 1.000 PLN drozszy. Nie wiem czy
> warto przeplacac. Jak sprawuja sie te notebooki Acer?
> Przegladajac oferta jakiejs firmy widziale w miare tani notebook HP, co
> myslicie o tej marce?
> Dzieki

Zobacz np tu : www.binar.net.pl
Toshiba ma lepszą grafikę GeForce 4 go Acer ma z pamięcią współdzieloną z
Ram, ale jeśli potrzebujesz do programowania to bez znaczenia, do gier
lepsza toshiba.
To był jeden z pierwszych producentów na świecie dawniej pod nazwą Texas
Instruments. Powiem tak wybierając pomiędzy Acer a Toshibą wybrałbym
Toshibę, oczywiście nie patrząc na cenę, ale to faktycznie 1000 zł. A
przewagą Acera jest dłuższa praca na baterii i klawiataura europejska. W
Toshibie jest UK i kilka klawiszy jest przestawionych (tylda, @, średnik,
cudzysłów) ot taka Toshiba.
HP jak marka jest niezłym producentem notków. Natomiast każdy producent ma
lepsze i gorsze notki. O jaki model ci chodzi?

Rafał