Re: Pytanie o laptop'a

Autor: Rafał Brzoskwinia (brzosk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 11:08:08 MET DST

Użytkownik "Shark" <as_shark_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mniej wiecej moje potrzeby sprowadzaja sie do:
> Procek ~ 2GHZ
> HDD ~ 30GB
> 15"
> Com, Fire Wire
> tv out
> dvd nie koniecznie, lepiej zeby byla nagrywarka
> Na bateriach "dlugodystansowych" tez nie specjalnie mi zalezy poniewaz
bede
> go uzywal glownie w miejsca gdzie jest staly dostep do zasilania.
> Jednak nie chcialbym wychodzic powyzej 6.000PLN, dlatego jestem w stanie
> zrezygnowac z czegos by obnizyc cene

> [...]

Największy problem jest z com , w tym przedziale cenowym ciężko właśnie
znaleźć notka z comem, chyba że chcesz Californie Access, albo Asusa choć
moim zdaniem lepiej kupić coś bardziej markowego. Do czego będziesz używał
tego coma, bo może wystarczy ci przejściówka usb-com.
Co do DVD, CDRW - teraz w notebookach są już tylko napędy Combo czyli oba
razem.
Szczerze mówiąc mogę ci polecić Toshibę Satelite 1410-902/Celeren 2.2
GHz/DVD-CDRW/15"LCD/256MB RAM/FDD/30GB/modem/lan/.
niestety bez coma a cena ok 6100 zł
albo
Acera o którym pisał kolega Shark tylko spytaj go gdzie dostał tą cenę
niecałe 5 tyś. ja go mogę mieć za ok . 5350 zł
a tyle że z procesorem Cel 2.2 GHz i on tez nie ma Coma i IRdy

Rafał