Re: Ocencie dobrzy ludzie, czy konfiguracja jest OK!

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 10:33:19 MET DST

> No i jak dobrze wybralem? :-)
> Nie bedzie konfliktow?

Mam ta plyte, takie pamieci i chodzi ok.

> Jeszcze gdyby ktos podeslal mi linka gdzie moge poczytac o najlepszej seri
> Athlona XP 1700+.. bylbym szczesliwy :-)
http://www.xbitlabs.com/news/cpu/display/20030322034857.html
ciezko bedzie juz znalezc procka DLT3C (core 1,5V) ale sam mam DUT3C i na 2
GHz kreci sie bezproblemow, temp nie przekracza 50 stopni w stanie
obciazenia bez zadnego dodatkowego chlodzenia, cooler jakis igloo za 50zl,
tylko aluminium. W stanie "jalowym" ok 40.

> No i pewnie przyjdzie mi wymienic zasilacz.
> Obecnie mam Codegen 300X1...

Tez w koncu postanowilem to zrobic :)

pozdrawiam
dymek