Mam problem z kontrolerem Promise na Gigabyte 7VAXP Ultra

Autor: Cieniu (shaddy_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 09:50:05 MET DST

Podłączyłem dysk Seagate 40GB ATA100 5400 obrotów do kontrolera Promise na
płycie Gigabyte'a 7VAXP Ultra.
Chciałem aby z tego dysku boot'ował mi system WinXP.
Niestety juz podczas instalacji WXP dysk zaczyna wydawać dziwne dźwięki -
tak jakby się ciągle resetował.
Taki objaw występuje gdy podczas instalacji WXP używam sterowników do
Promise'a z dyskietki, jak domyślnych windowsa, to mam bluescreen po
pierwszym restarcie.
Zainstalowałem, więc WXP na podstawowym kontrolerze na płycie, a następnie
(po instalacji sterowników do Promise'a) podłączyłem dysk do Promise'a i...
bluescreen WINXP.
Jeżeli ktoś już się spotkał z tym problemem, to proszę o kontakt.