Re: Współdzielenie internetu

Autor: Jacek Maciejewwski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 09:21:00 MET DST

Digital napisał:

> połączyłem skrętką skrosowaną z drugim kompem,połączenie działa
> OK ale współdzielenia internetu nie ma.

Nigdy tego nie robiłem. ale wyobrażam sobie że teraz na tym dodatkowym
kompie musisz ustawić na tej sieciówce jakiś protokół TCP/IP i
skonfigurować. Trzeba by mu nadać jakiś IP. Na kompie z netem też by
trzeba obsłużyć drugą sieciówkę i nadać jej IP tak by ta klasa/pula IP
nie pokrywała się z tą używaną "na zewnątrz" .
Na obu kompach ustawiłbym maskę ograniczjącą maksymalnie klasę i jako
bramy bym ustawił IP drugiej karty na pierwszej a pierwszej na drugiej.
Ale czy to będzie działać??? ;)
Zajrzyj na pl.comp.networking albo na trzepak.networking, tam na takie
pytanie odpowiadają średnio raz w tygodniu ;)

--
Jacek
<W Ramtopach było wiele płaskich miejsc, problem w tym że wszystkie były