Re: Kamera internetowa creativ

Autor: Anshar (anshar_at_USUN-TO.lexx.eu.org)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 08:56:27 MET DST

"Jaku" <jaku10_at_gazeta.pl> wrote in message

> Czy to jest ta kamerka??
> PHILIPS TouCAM FUN 275

Nie Fun to wersja uboga :) na cmosie

> A to jeszcze inne kamery philipsa:
> PHILIPS MPCVC740K/00 USB 365

To jest chyba ta, ale strasznie drogo cos ...

Pelna nazwa tej co ja mam to Philips TouCam Pro PCVC740K

Pozniej masz linka tej kamerki do sklepu wysylkowego,

Nie zebym robil im jakas reklame ale szukalem po wszystkich mi znanych
sklepach internetowych i ten ma najtaniej te kamerki. Roznica w cenie nawet
80zl w stosunku do reszty. Zaryzykowalem i kupilem, balem sie ze wcisna mi
cos innego bo wydawalo mi sie ze za tanio, ale jednak to byla ta kamerka! :)

Pozdr.
A.