Re: pytanie o napięcie 3,3V

Autor: bk (bartosz_k_at_pf.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 08:38:58 MET DST

> Cos mi sie zdaje ze twoj zasilacz (jak sadze megabajt 350W) nie daje rady
> ... Ewentualnie jezeli inne napiecia sa w normie moze byc to problem z
> wyskalowaniem miernika na plycie. Sciagnij nowszy BIOS o ile jest taki bo
> plytka dosyc nowa. Najlepiej jakbys mial w domu jakis woltomierz i
sprawdzil
> na zlaczu od zasilacza jakie jest w rzeczywistosci napiecie.

płytka faktycznie nowa ... oryginalnie zakupiona z biosem 1005 jednak już
zmieniłem na najnowszy (1007) i niestety nadal te same objawy. Najnizsza
wartość jaką płyta osiągneła to około 2.2890V tyle, że żadnych zwisów nie
mam (na XP). Może faktycznie winą jest zły pomiar z płyty tegoż napięcia.
Jednak przy windzie 98se juz nie działa mi włączenie w stan spoczynku -
wtedy mam niebieską planszę :( ale jak na razie winie o to sterowniki bo na
niezainstalowanych wszystko gra. Wiesz może jakie są pierwsze objawy że to
napięcie jest zbyt niskie ? Co się wtedy powinno dziać z kompem ?

Dzięki - bk