Re: duron 950 - podkrecanie

Autor: Ronin (jamniol_at_interia.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 08:39:26 MET DST

> przy jakich ustawiniach napieci i mnoznika, magistrali
> mozna maxymalnie bezpiecznie podkrecic ten model
>
> cos mi niebardzo chce mnoznika zmienic - narazie podkrecilem magistrala do
> 1007
>
> dzieki za oponie

Prawdziwe podkrecanie to przede wszystkim zmiana mnoznika. Chodzi tu o
zamalowanie olowkiem mostkow L1 (dziecinnie proste.) Ja mam D850 (8,5x100)
Max poszedl mi 138x7,5=1035. Troche nieraz byl niestabilny, teraz mam
133x7,5=1000 . Troche plyta nie do krecenia teo procka. Ile pojdzie twoj?
Tego nikt nie wiem dopoki sam nie sprawdzisz. zalezy to od samego procesora
i plyty glownej. A magistrala to lepiej ostroznie krec. Roznie bywa.
pozdrawiam.
PS. jak cos to pisz na priv. Ostsatnoi duzo ekperymentowalem ze swoim
prockiem, i troche nabralem doswiadczenia w kreceniu Duronow.