Odp: stara plyta soyo hx i sledz usb

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 07:26:51 MET DST

Użytkownik Łukasz B. <lukasek_at_silesianet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bdakg9$47c$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> witam
> uzywa ktos z was sledzia usb? mam stara plyte na chipsecie hx ktora nie ma
> wyjsc usb i chcialem sobie dokupic takiego sledzia na karcie pci. bedzie
> dzialac? trzeba instalowac jakies sterowniki? konkretnie mialo by to
chodzic
> pod linuxem, bede wdzieczny za odpowiedzi.
>
> pozdrawiam!

pod windowsem karte wkładasz i sam ja wykrywa i od razu działa.
Pod lunuxem niem am pojęcia.- nie sprawdzałem.
teraz już nie mam pudełka a tam napewno pisało coś o tym.

Nawet na płyce nie masz USB wyprowadzonych
Ostatnio skłądałem AMD 266Mhz na starej płycie shuttla i ma piny na
płycie do śledzia.