Problem z drukarką EPSON 460 w Windows XP

Autor: Dexter (gdz0_at_op.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 06:16:53 MET DST

Witam !!!
W zwiazku z tym ze nie jestem az takim orlem w tych sprawach mam pytanie
Czy majac zainstalowany Windows XP oraz drukarkę EPSON STYLUS COLOR 460 mam
mozliwosc w opcjach dukarki zobaczyc graficznie ile pozostalo mi tuszu ( jak
mialem Milenium i Windowsa 98 byla tak mozliwosc wyswietlaly sie slupki z
czarnym i kolorowym tuszem pokazujac ile zostalo tuszu).
Prosze o pomoc
Pozdr Andrzej