Pytania dotyczace modernizacji bebechow

Autor: wk_s (wojk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 03:45:17 MET DST

Witajcie

Musze jednemu dzieciakowi zmodernizowac komputer, jednak jako, ze nie
zajmuje sie tym zawodowo zaczynam sie troche gubic w tych wszystkich
niuansach sprzetowych. Mozna powiedziec, że im wiecej przegladam postow na
grupie tym jestem glupszy :(
Komputer bedzie sluzyl glownie do gier. Problem moj jest taki, ze musze na
dosc stara plyte MSI K7T Turbo (MS-6330 ver.3.0) ze swiezo "zupgrdowanym"
biosem wrzucic nowy procesor i grafike. Obecnie jest Duron800 i WinFast 2MX
400. Co do procesora wybor padl na Athlona XP 1,7+ lub 1,8+. Wg witryny MSI
plyta powinna obsluzyc te procki - jesli nie to mnie sprostujcie. Zdaje sie,
ze w jakims poscie widzialem, ze ktos napisal, ze 1,8 mu nie ruszylo na tej
plycie.
Gorsza sprawa co do wyboru grafiki. Wlasciwie to rozwazam dwie karty i tu
najbardziej potrzebuje pomocy. Pierwsza to Gainward GeForce 3 Ti/450 64MB
DDR Tv-out Golden Sample, druga to WinFast GeForce 4MX 440 DDR Tv-out AGP x8
(WinFast A180DDR T). Podejrzewam, ze lepsza bedzie ta pierwsza (chocby ze
wzgledu na wyzsza cene;)), jednak jesli sie myle to tu tez mnie sprostujcie.
Kolejna sprawa, to czy te karty beda prawidlowo wspolpracowac ze zlaczem AGP
w plycie (plyta wg instr. obsluguje agp 2.0 (1x,2x,4x)). Czytalem w postach
o jakichs roznych napieciach 3,3 i 1,5V i prawde mowiac nie wiem z czym to
sie je i czy to nie bedzie przeszkoda w zainstalowaniu powyzszych kart na
tej plycie.

Poradzcie jesli mozecie

pozdrawiam
krzysiek