Re: ATC-5200 schemat konektora PS/2 MOUSE

Autor: jarek_pro_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 24 Jun 2003 - 23:50:26 MET DST

> Może tu znajdziesz: Hardware Book 1.3
> http://margo.student.utwente.nl/stefan/hwb/menu_Download.html

Niestety jest tam jedynie opis ganizdka PS/2 a ja musze znac schemat konektora
na plycie. Jezeli ktos ma taka plycte to prosze niech mi napisze jak ma ulozne
kableki we wtyczce na plycie.

Aha, jeszcze jedno, gdyby chcial sprawdzic na ktorych "bolcach" jest VCC a na
ktorych GND to czy mozliwe jest ze jezeli podlacze cos inaczej to spale cos na
plycie?

Pozdrawiam,
Jarek.