notebook-siecowka?

Autor: Wojtek Kulazynski (muciass_at_magma-net.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 23:51:59 MET DST

Witam.
Ostatnio wpadl mi w rece notebook Toshiba Satelite 4030cds. Procesor 300
mhz.wiec nie najnowszy jakis ale nie o tym chcialem pisac. :) mianowicie
notebook wyposazony w usb, pcmcia 2x, MODEM...ale nie ma karty sieciowej! no
nic zdaza sie pomyslalem ale..w menadzerze urzadzen w zakladce karty
sieciowej mam "Port Toshiba FIR Typ-O"-kiedy otworze wlasciwosci tego
windows pokazuje "typ urzadzenia-Karta sieciowa".No i tak nie za bardzo wiem
co mam o tym myslec :)

mam w domu stale lacze-siec lokalna i chcialem udostepnic je takze temu
notebookowi-kupilnym huba i podlaczyl do mojego ale sie zastanawiam co z ta
sieciowka-bo nie wiem czy mam kupowac jakas na pcmcia!

z gory dzieki za rozwiklanie tego problemu

--
Pozdrawiam
         Wojtek Kułażyński