Re: zasilacze

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 18:40:23 MET DST

> czytając grupe zauważyłem, że wszyscy maja słabość do chiefteców
> a ja jestem ciekaw waszej opini o antec i huntkey
> http://www.proline.com.pl/shop.php?kat=Zasilacze+ATX

Porownywales ceny ?:))) Wszyscy maja slabosc do chieftec'ow bo ich ceny nie
przeginaja. Placisz za to co dostajesz bez jakichs bonusow za marke ...
Zasilacze Antec naleza do najlepszych i nikt tutaj pewnie nie bedzie sie o
to sprzeczal, ale ich cena jest poza zasiegiem wiekszosci ludzi, ktorzy
potrzebuja "bezpiecznego" zasilacza do swojego domowego kompa.
Tansze Huntkey'e sa troszke przereklamowane. Co prawda nie pala za soba
kompow, ale nie posiadaja wszystkich zabezpieczen. Te ktore sa w proline sa
zbyt drogie jak na swoje parametry. Jeden ma duzy wentyl a drugi jest "gold"
:) Poza tymi bajerami nic w nich specjalnego jak na taka cene ...