Re: zestaw i radeon

Autor: Przemek S (przemsiar_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 18:21:28 MET DST

> > > Po 1. Nie od tego jestem...

> Ale glos zabierasz.

Zabieram... każdy zabiera... Polska to wolny kraj... chyba:)

> Raczej nieliczni, wiekszosc robi to spolecznie...

Ale ostatnio na pewnej stronie wyczytałem, że do ich redakcji zawitał nowy
komp... który miał 3,2GHz, Radeona 9800 Pro, 1Gb pamięci DDR, do innego
serwisu trafiło pełno kart graficznych różnych producentów (chodzi o GeForce
FX 5200), a więc istnieją nieliczni, albo kupują te karty i kompy
społecznie... :)

> Jasnowidz?

Ech... jeżeli wyniki testów na pewnej stronie ukazują, że procesor Pentium 4
2,8 GHz ma np. 250 fps w grze Quake 3, a obok jest test procesora Athlon XP
2200+ i ma w Quake 3 200 fps (i jest jeszcze wiele testów w którym Pentium
przewyższa Athlona), a więc dochodze do wniosku, że Pentium 4 2,8 GHz jest
lepszy od tego Athlona. A później moge mieć domysły, że pewnie Pentium 4 2,8
GHz jest lepszy od np. Athlona 2000+ lub 2400+, a jeżeli ty po takim teście
nie potrafisz nic wywnioskować, albo nie masz domysłów no to...
współczucia...

Testy nie był prawdziwy, to są tylko moje domysły... w końcy według
niektórych Athlon XP 2400+ może być szybszy od Pentium 4 2,8 GHz... :)

<<nie wszyscy rodzą się po to, aby pomagać innym,>>
 <<<<ale są jeszcze tacy, którzy przeszkadzają>>>>