Re: Maxtor vs. Caviar

Autor: Jacek Kotlarski (ROT13-pvpul_at_hfref.cy)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 13:09:36 MET DST

Dnia Sun, 22 Jun 2003 12:27:52 +0200 osoba znana jako Roger
wzięła i napisała w te słowa:

> Nieodpowiem na Twoje pytanie - ale moim zdaniem było by inaczej (niech
> ludzie biora bubble bo myślą że jest mniej zawodny - Caviar :) A my
> pozbędziemy sie tego z magazynów i wypuścimy niezauważalnie nową lepszą
> wersje)
> Niczego niesugeruję - wypowiadam się :)))
> Poszukaj na NECIE artykułów...

Miałem 3 Caviary i wszystkie padły po roku... ale to było dawno temu,
BTW więcej już ich nie kupowałem a inne dyski pracują do dziś.
Też niczego nie sugeruję, bo wiele się zmieniło na pewno i jak nie
sprawdzisz to się nie przekonasz ;)

--
---Jacek-Kotlarski------------------------jkotlarski-at-pb-bielsko-pl---
Kobieta udręczona głodem porzuci własne dziecko.