Czy warto czekaæ na nowe dziecko VIA (KT600)?

Autor: Moriturus Sav Koog (anubis_at_ks.k.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 17:33:35 MET DST

Wit-Aj!Cie.

Takie małe pytanie.
Za jakieś dwa tygodnie (no może miech) będę zmieniać kompa i obecny
wybór chipsetów na platformy AMD mnie załamuje. Do tej pory byłem
wiernym użytkownikiem VIA a tu teraz NVIDIA wyskoczył z nForcem 2. I
klops. Doczekałem się na VIA KT 400A ale wyczytałem, że nadal są one
wolniejsze niż nForce 2. Więc czekam nadal. Na stronach producentów
już pojawiają się płyty na VIA KT600. Więc stąd moje pytanie.

Czy warto czekać na nowe dziecko VIA czy też kupić coś na nForce2?

I jakie zdanie macie szanowni grupowicze o płycie EPOX 8RDA (bez
plusa) ?
A może jakąś inną polecicie na nForce 2 do 400zł?

I jeszcze jedno pytanie : Czym się różni nForce 2 IGP od nForce2
ultra400?