Re: R9100 i "pływanie" obrazu

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 17:02:33 MET DST

Użytkownik "Weronika Orzel" napisał:

> Po zastanowieniu się stwierdzam, że "pływanie" ekranu to
> rzeczywiście małe prążki przesuwające się do góry i na dól.

> Czyli więcej osób miało ten problem :-( Wszyscy macie Sapphie
> Radeon 9100?

Też parę dni temu kupiłem takiego Sapphirka. Nie zanotowałem żadnych tego
typu problemów. Może kłopoty u was wynikają z niestabilności magistrali AGP.
Są w BIOS'e takie funkcje, coś w stylu Master 1 S/W AGP Write (jakoś tak -
teraz nie mogę sprawdzić - siędzę przy archiwalnym zabytku). Umożliwiają
wykonywanie szybkiego zapisu i odczytu danych poprzez magistralę AGP. Na
wielu kartach funkcja ta powoduje powstawanie licznych artefaktów podczas
wyświetlania obrazu. Może to ona stanowi problem. U mnie akurat jest ona
włączona i obraz jest OK. Przejrzyjcie dokładnie wszystkie funkcje w
BIOS'ie - może któreś z ustawień jest kozłem ofiarnym.

Pozdrawiam,
Sniper